header

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Η αγορα καλλυντικών στη Νοτια Κορεα
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΚΟΡΕΑ, ΝΟΤΙΟΣ
Ημερομηνία: 01/10/2007
Έκδοση: Super User
Πηγή: ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΕΥ 2007
Κείμενο:

Η αγορά καλλυντικών στη Ν. Κορέα κυριαρχείται από προϊόντα καλής ποιότητας και φθηνής τιμής.


Από πρόσφατη έρευνα προκύπτει ότι η αγορά “φθηνών” καλλυντικών στη Ν. Κορέα κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος μεταξύ των καταναλωτών σε σχέση με επώνυμα και ακριβά προϊόντα γνωστών εγχωρίων η ξένων Οίκων.

Αυτό πιστοποιείται από την πτώση πωλήσεων των τελευταίων το 2004 κατά 8% (αξίας 3,4 τρις. won) και την αντιθέτως εκρηκτική αύξηση των αγορών προϊόντων χαμηλής τιμής δύο νέων σχετικά εταιρειών, “Missha” και “Face Shop”.

Η πρώτη, από πωλήσεις 13δισεκ. won το 2003, έφθασε τα 111,7 δισεκ. won το 2004, και μέσα σε τρία χρόνια αφότου δημιούργησε το πρώτο σημείο διαθέσεως προϊόντων της, κατόρθωσε να γίνει η τέταρτη κατά σειρά μεγαλύτερη βιομηχανία καλλυντικών στη Ν. Κορέα μετά τις “Amore Pacific”, “LG Household and Health Care” και “Oreal”.

Η δεύτερη, που ιδρύθηκε μόλις το 2004, έχει ήδη υπερβεί σε πωλήσεις, για το ίδιο έτος, τα 100 δισεκ. won.

Τα προϊόντα των ως άνω εταιρειών πωλούνται ακόμη και σε πολυκαταστήματα που συνήθως διαθέτουν πολύ ακριβά καλλυντικά γνωστών διεθνών Οίκων.

Βεβαίως η διάθεση φθηνών προϊόντων από τις “Missha” και “Face Shop” δεν σημαίνει καθόλου ότι γίνονται παραχωρήσεις όσον αφορά την ποιότητά τους.

Μυστικό επιτυχίας είναι η από καταναλωτή σε καταναλωτή διάδοση της πολύ καλής ποιότητας των προϊόντων τους, που σημειωτέον δεν στοιχίζουν κατά αντικείμενο περισσότερο από 10.000 won δολ. 7,5 περίπου ΕΥΡΩ. Επίσης η επί τόπου, στα σημεία πωλήσεως τους, δοκιμή των προϊόντων.

Δεν χρησιμοποιούνται για προβολη τα μέσα μαζικής ενημερώσεως όπου η σχετική διαφήμιση κοστίζει.

Στην αρχή, για παράδειγμα, η “Missha” προέβαλε τα προϊόντα της μέσω “Internet”. Μεταξύ 2000-2002 προσήλκυσε την προσοχή 1,7 εκ. πελατών προσφέροντας τους δωρεάν καλλυντικά υπό τον όρο αποστολής μηνύματος στο οποίο θα εξέφραζαν τη γνώμη τους για την ποιότητα των προϊόντων της.

Ενα άλλο στοιχείο συμπιέσεως της τιμής είναι το φθηνό κόστος συσκευασίας. Επιπλέον, τα σημεία πωλήσεως των προϊόντων (240 της “Missha” και 230 της “Face Shop”), είναι πολύ μοντέρνα διακοσμημένα, επειδή απευθύνονται κυρίως σε άτομα νεαράς ηλικίας.

Ήδη η “Missha” έχει προχωρήσει στη δημιουργία “Brand Shops” σε Αυστραλία, Σιγκαπούρη, Μογγολία και Χονκ Κόνγκ και εγκαινίασε το πρώτο της μαγαζί στις Η.Π.Α. (Νεα Υόρκη).


exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports