header

Slide1

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Αύξηση προστασίας καταναλωτών στην Κίνα.
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΚΙΝΑ
Ημερομηνία: 16/07/2015
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Πεκίνου (Αρμοδιότητα και για Μογγολία)
Κείμενο: Περισσότερες από 592.000 καταγγελίες εξετάστηκαν από την Κρατική Διοίκηση Βιομηχανίας και Εμπορίου (SAIC) και ένα επιβλητικό ποσό ύψους 890 εκατ. γιουάν ($ 145,420,000) ανακτήθηκε υπέρ των καταγγελόντων καταναλωτές κατά το πρώτο εξάμηνο του 2015.
Τα παράπονα αυτά σχετίζονται κυρίως με online αγορές οι οποίες αυξήθηκαν περισσότερο από 140% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την SAIC.
Οι Online υπηρεσίες ταξιδίων αποτέλεσαν το αντικείμενο 2.123 καταγγελιών, αύξηση 170% σε ετήσια βάση. Οι περισσότερες καταγγελίες αφορούσαν αθέμιτες χρεώσεις για αλλαγές ή ακυρώσεις.
Ακολούθησαν οι Online υπηρεσίες catering που ήταν επίσης 31,2% περισσότερες καταγγελίες σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Η SAIC ασχολήθηκε και με 199.000 υποθέσεις μη ορθής λειτουργίας της αγοράς είχαν σαν συνέπεια την στρέβλωση βασικών κανόνων ανταγωνισμού, κατά τους πρώτους έξι μήνες, 29,6% λιγότερες σε σχέση με την ίδια περίοδο του περασμένου έτους.
exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports