header

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Γενική Δ/νση Εφορίας: Νέα υπηρεσία Call Center για την εξυπηρέτηση επιχειρηματιών και πολιτών
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΑΛΒΑΝΙΑ
Ημερομηνία: 07/03/2017
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Τιράνων
Κείμενο:

Εντός του Φεβρουαρίου τ.ε., ξεκίνησε μια νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης επιχειρήσεων και πολιτών από την Γενική Δ/νση Εφορίας, μέσω Τηλεφωνικού Κέντρου (Call Centre), όπου οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να εξυπηρετούνται και να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για θέματα που σχετίζονται με την φορολογική διοίκηση. Η υπηρεσία  είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Πέμπτη, από ώρα 09:00-20:00 και Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 16:00. Για να εξασφαλιστεί η παροχή βοήθειας και η υψηλής ποιότητα πληροφόρησης, τα εν λόγω Τηλεφωνικά Κέντρα έχουν στελεχωθεί με εκπαιδευμένο προσωπικό και με προηγμένα λειτουργικά συστήματα για τη διαχείριση των κλήσεων. Οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τον τύπο των πληροφοριών, μέσω αυτόματης απάντησης.

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports