header

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

ΡΩΣΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΡΩΣΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
Ημερομηνία: 25/06/2019
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Μόσχας (Αρμοδιότητα και για Λευκορωσία, Ουζμπεκιστάν, Τατζικιστάν, Τουρκμενιστάν)
Κείμενο:

Ρωσικές τάσεις καταναλωτικής συμπεριφοράς

Σύμφωνα με την έρευνα του ρωσικού ομίλου «Romir», το 40% των Ρώσων δεν επιθυμούν να πληρώνουν περισσότερα λεφτά για την ποιότητα των προϊόντων. Περίπου τα δύο τρίτα των Ρώσων είναι έτοιμοι να πληρώσουν περισσότερο για προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον  και μη γενετικά τροποποιημένα. 

Τα προϊόντα με μικρή διάρκεια ζωής αποτελούν σημάδι ποιότητας για το 42% των Ρώσων.

Το 37% των Ρώσων θεωρεί ότι τα πιο ποιοτικά προϊόντα είναι ρωσικής παραγωγής. Το εν λόγω ποσοστό έχει αυξηθεί σημαντικά την τελευταία πενταετία (25% το 2015).

Το 63% δίνει προσοχή στην τιμή του προϊόντος. Η σύσταση του προϊόντος είναι σημαντική για το 57% των Ρώσων. Λίγο περισσότεροι από το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων προτιμούν συγκεκριμένες μάρκες προϊόντων. 

 

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports