Search

Facebook

Linkedin

twitter - x

Search Icon

search

header

Εγγραφή στο Newsletter

Νέος νόμος για την κυβερνοασφάλεια: Σε ισχύ από 1.11.2025
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΤΣΕΧΙΑ
Ημερομηνία: 03/11/2025
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Πράγας
Κείμενο: Την 1η Νοεμβρίου 2025 τέθηκε σε ισχύ ο νέος νόμος για την κυβερνοασφάλεια, διευρύνοντας σημαντικά τις υποχρεώσεις για την προστασία των δεδομένων και την εκπαίδευση των εργαζομένων. Πλέον ισχύει για χιλιάδες φορείς, συμπεριλαμβανομένων δήμων, εταιρειών ενέργειας και αποβλήτων, πανεπιστημίων και νοσοκομείων. Υφίσταται υποχρέωση εγγραφής όλων των φορέων στην Εθνική Υπηρεσία Κυβερνοασφάλειας και Ασφάλειας Πληροφοριών (NÚKIB) μέχρι το τέλος του έτους. Για τις εταιρείες που ανήκουν στην κατηγορία υψηλότερου κινδύνου - περίπου χίλιες συνολικά – ισχύουν αυστηρότεροι κανόνες. Η NÚKIB θα διεξάγει προληπτικούς ελέγχους, ενώ η μη συμμόρφωση μπορεί να οδηγήσει σε πρόστιμα.
exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports gov