Ενημερώσεις ανά θέμα
Εγγραφή στο Newsletter
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ AΡΧΕΙΟΥ
Νέος νόμος για την κυβερνοασφάλεια: Σε ισχύ από 1.11.2025
| Κατηγορίες κειμένου: | |
|---|---|
| Χώρα αναφοράς: |
ΤΣΕΧΙΑ |
| Ημερομηνία: | 03/11/2025 |
| Έκδοση: | Γραφείο Ο.Ε.Υ. Πράγας |
| Κείμενο: | Την 1η Νοεμβρίου 2025 τέθηκε σε ισχύ ο νέος νόμος για την κυβερνοασφάλεια, διευρύνοντας σημαντικά τις υποχρεώσεις για την προστασία των δεδομένων και την εκπαίδευση των εργαζομένων. Πλέον ισχύει για χιλιάδες φορείς, συμπεριλαμβανομένων δήμων, εταιρειών ενέργειας και αποβλήτων, πανεπιστημίων και νοσοκομείων. Υφίσταται υποχρέωση εγγραφής όλων των φορέων στην Εθνική Υπηρεσία Κυβερνοασφάλειας και Ασφάλειας Πληροφοριών (NÚKIB) μέχρι το τέλος του έτους. Για τις εταιρείες που ανήκουν στην κατηγορία υψηλότερου κινδύνου - περίπου χίλιες συνολικά – ισχύουν αυστηρότεροι κανόνες. Η NÚKIB θα διεξάγει προληπτικούς ελέγχους, ενώ η μη συμμόρφωση μπορεί να οδηγήσει σε πρόστιμα. |

ΤΣΕΧΙΑ 



