ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ AΡΧΕΙΟΥ
Διεθνής έκθεση Brasil Game Show, Άγιος Παύλος Βραζιλίας, 8-12/10/2014
File Categories: | |
---|---|
Χώρα αναφοράς: |
![]() |
Ημερομηνία: | 09/09/2014 |
Σχετικός σύνδεσμος: | http://www.brasilgameshow.com.br |
Έκδοση: | Γραφείο Ο.Ε.Υ. Αγίου Παύλου (Αρμοδιότητα και για Σουρινάμ) |
Κείμενο: | Διεθνής έκθεση Brasil Game ShowΆγιος Παύλος, 8-12/10/2014Η εμπορική έκθεση Brasil Game Show θα διεξαχθεί στον Άγιο Παύλο μεταξύ 8 και 12 Οκτωβρίου. Θεωρείται το σημαντικότερο γεγονός του τομέα ηλεκτρονικών παιχνιδιών στη Λατινική Αμερική, που συγκεντρώνει εγχώριες και διεθνείς συμμετοχές δημιουργών, παραγωγών και διανομέων ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Η πρώτη μέρα της έκθεσης απευθύνεται αποκλειστικά σε επιχειρηματικούς επισκέπτες και στον τύπο, ενώ οι υπόλοιπες είναι ανοιχτές και στο κοινό. Η προσέλευση πραγματοποιείται επί πληρωμή. Για τους εκθέτες και τους κατόχους εισόδου “Business” προβλέπεται ειδικός χώρος επιχειρηματικής δικτύωσης και συναντήσεων, ενώ οι εκθέτες έχουν επιπλέον τη δυνατότητα συμμετοχής σε οργανωμένο πρόγραμμα επιχειρηματικής δικτύωσης. Για φέτος οι διοργανωτές εκτιμούν τη συμμετοχή 180 εκθετών και την προσέλευση 250.000 επισκεπτών. Η περσινή έκδοση προσέλκυσε 50 διεθνείς συμμετοχές και 150.000 επισκέπτες, ενώ πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 1.000 επιχειρηματικές συναντήσεις με το πρόγραμμα επιχειρηματικής δικτύωσης. Λεπτομέρειες για την έκθεση και πληροφορίες για επιβεβαιωμένες μέχρι στιγμής συμμετοχές είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα www.brasilgameshow.com.br. Το Μάρτιο φέτος ο αριθμός ενεργών χρηστών διαδικτύου στη Βραζιλία ανήλθε σε 60,7 εκ. (έρευνα εταιρίας IBOPE), σε σύνολο πληθυσμού 201 εκ. Έρευνα της ίδιας εταιρίας (2012) κατέδειξε ότι το 76% των χρηστών παίζει κάποιου είδους ηλεκτρονικό παιχνίδι. Από αυτούς, 67% χρησιμοποιούν κονσόλες και 42% προσωπικούς υπολογιστές και άλλες συσκευές. Οι online παίκτες περνούν κατά μέσο όρο 5 ώρες και 14 λεπτά την ημέρα παίζοντας, ενώ οι χρήστες κονσόλας 3 ώρες και 22 λεπτά. Το 47% των παικτών είναι γυναίκες και από αυτές, το 51% ανήκει στην ανώτερη οικονομική τάξη Α και στην ηλικιακή ομάδα 40-49. Οι γυναίκες περνούν επίσης περισσότερο χρόνο σε παιχνίδια κοινωνικών δικτύων, κυρίως του Facebook. Το 60% των εσόδων των παιχνιδιών κοινωνικών δικτύων προέρχεται από γυναίκες ηλικίας 25-35. Εξάλλου, έρευνα της TIC Kids online Brasil κατέδειξε ότι 54% των παιδιών στην ηλικιακή ομάδα 9-16 έχει ήδη παίξει ηλεκτρονικά παιχνίδια μέσω διαδικτύου, διαδραστικά με άλλους χρήστες ή όχι. Από αυτά, 35% παίζει καθημερινά και 45% 1-2 φορές την εβδομάδα. Τα παιδιά που παίζουν, προέρχονται από όλες τις οικονομικές τάξεις. Σύμφωνα, τέλος, με την PWC, η βραζιλιανή αγορά ηλεκτρονικών παιχνιδιών μέσω διαδικτύου αναμένεται να αναπτυχθεί κατά 14,4% μεταξύ 2013 και 2017, έναντι 6,5% ο υπόλοιπος κόσμος. Όσον αφορά τη χρήση κινητών συσκευών πρόσβασης στο διαδίκτυο, σημειώνουμε ότι από το 95% του πληθυσμού της χώρας που ζει σε μητροπολιτικές περιοχές, το 40% διαθέτει smartphone (Forrester Inc.). 5 εκ. tablets υπολογίζεται ότι χρησιμοποιούνταν στη χώρα τον Απρίλιο του 2013, ωστόσο ο ρυθμός ανάπτυξης πωλήσεών τους εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει αυτόν των προσωπικών υπολογιστών (FGV). Υπάρχει συγκέντρωση της εγχώριας βιομηχανίας ηλεκτρονικών παιχνιδιών στις πιο εύπορες και αναπτυγμένες νοτιοανατολικές και νότιες πολιτείες, κυρίως σε São Paulo και Rio Grande do Sul. Ο κλάδος απαρτίζεται κυρίως από νέες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις με χαμηλό τζίρο (μέχρι 240.000 ρεάις το 2013, ή 83.600 ευρώ). Το 2013 ανέπτυξαν κατά βάση παιχνίδια αναψυχής, advergames και παιχνίδια για διεθνείς πελάτες τους, κυρίως σε περιβάλλοντα Windows, internet, Android και iOS (BNDES). Η εγχώρια βιομηχανία δεν τυγχάνει ιδιαίτερης εκτίμησης από τους ντόπιους χρήστες, οι οποίοι αξιολογούν χαμηλά την ποιότητα παραγωγής της, συγκριτικά με αυτήν των μεγάλων διεθνών εταιριών. Επιπλέον, καθώς οι βραζιλιανές εταιρίες προσανατολίζονται περισσότερο στις εξαγωγές, δεν παράγουν παιχνίδια στην πορτογαλική γλώσσα, πράγμα που είναι απολύτως απαραίτητο για τη διείσδυση στην εγχώρια αγορά. |