ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ AΡΧΕΙΟΥ
| File Categories: | |
|---|---|
| Χώρα αναφοράς: |
ΑΛΒΑΝΙΑ |
| Ημερομηνία: | 30/03/2023 |
| Έκδοση: | Γραφείο Ο.Ε.Υ. Τιράνων |
| Κείμενο: | Δανειακή σύμβαση ύψους 35 εκατομμυρίων ευρώ μεταξύ της Αλβανικής και της Ιταλικής Κυβέρνησης υπεγράφη προχθές στα Τίρανα. Η σύμβαση αφορά επενδύσεις για τη βελτίωση του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας στις περιοχές Shkodër, Lezhë και Fushë-Kruja. Η συμφωνία υπεγράφη από την α/Υπουργό Υποδομών και Ενέργειας, κα Belinda Balluku και τον Αναπληρωτή Υπουργό Εξωτερικών της Ιταλίας, κ.Edmondo Cirielli. Σύμφωνα με την α/Υπουργό , η συμφωνία αυτή, εντάσσεται στο πλαίσιο της διάσκεψης δωρητών "Together for Albania" του 2020, με στόχο την υποστήριξη της Αλβανίας για την αντιμετώπιση των ζημιών από τον σεισμό του 2019. Θυμίζουμε ότι η διεθνής κοινότητα που συμμετείχε στη Διάσκεψη Δωρητών για την Αλβανία δεσμεύτηκε να διαθέσει 1,15 δισεκατομμύρια ευρώ σε δωρεές, επιχορηγήσεις και δάνεια για να βοηθήσει τη χώρα να ανοικοδομηθεί μετά τον σεισμό της 26ης Νοεμβρίου 2019. Μέσω αυτής της συμφωνίας με την Ιταλική Κυβέρνηση το αλβανικό κράτος θα λάβει δάνειο ύψους 35εκατ. ευρώ, για τη βελτίωση του συστήματος διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, στις προαναφερθείσες περιοχές, με κύρια έμφαση στη βελτίωση των υφιστάμενων υποσταθμών παρέχοντας νέες ευκαιρίες σε κρατικές αλλά και ιδιωτικές επιχειρήσεις. 30.3.2023, Πηγή: Albanian Daily News |

ΑΛΒΑΝΙΑ 



