Ενημερώσεις ανά θέμα
Εγγραφή στο Newsletter
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ AΡΧΕΙΟΥ
| Κατηγορίες κειμένου: | |
|---|---|
| Χώρα αναφοράς: |
ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ |
| Ημερομηνία: | 07/09/2020 |
| Έκδοση: | Γραφείο Ο.Ε.Υ. Σκοπίων |
| Κείμενο: | Σφοδρές βροχοπτώσεις, την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου τ.ε., προκάλεσαν πλημμύρες στο ορυχείο "Suvodol" από το οποίο προμηθεύεται άνθρακα το εργοστάσιο θερμικής ενέργειας "REK Bitola". Εξ` αιτίας αυτού, η ανασκαφή και η μεταφορά του άνθρακα διακόπηκε, αλλά η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας συνεχίστηκε σύμφωνα με το σχέδιο και τις ανάγκες του συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, οι αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες, οι ανθρακωρύχοι, καθώς και η διαχειριστική αρχή της "REK Bitola" κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποκατάσταση της κατάστασης. Μέλη του στρατού έλαβαν επίσης μέρος στην επιχείρηση για τη θέση του ορυχείου σε λειτουργία, ενώ υπήρξε και πλημμύρα στο ορυχείο "Brod Gneotino", το οποίο ετοιμαζόταν για εξόρυξη άνθρακα στις αρχές Σεπτεμβρίου τ.ε.. Αυτό το ορυχείο επισκευάζεται επίσης, καθώς επίσης και διάφορα μηχανήματα για τη μεταλλεία που υπέστησαν ζημίες. Οι εκπρόσωποι της "REK Bitola" δήλωσαν ότι παρά τα προβλήματα αυτά, η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας λειτουργεί ομαλά και υπάρχουν αρκετά αποθέματα άνθρακα για τις επόμενες 10 ημέρες. Ο κ. Vasko Kovachevski (γενικός διευθυντής της κρατικής επιχείρησης ενέργειας "ELEM") δήλωσε ότι αυτή τη στιγμή μόνο μία από τις τρεις μονάδες λειτουργεί στο εργοστάσιο θερμικής ενέργειας, ωστόσο αναμένει ότι η δεύτερη μονάδα θα συμπεριληφθεί σύντομα στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ η τρίτη μονάδα θα συμπεριληφθεί τον χειμώνα. |

ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 



