Ενημερώσεις ανά θέμα
Εγγραφή στο Newsletter
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ AΡΧΕΙΟΥ
| Κατηγορίες κειμένου: | |
|---|---|
| Χώρα αναφοράς: |
ΣΕΡΒΙΑ |
| Ημερομηνία: | 17/12/2020 |
| Έκδοση: | Γραφείο Ο.Ε.Υ. Βελιγραδίου |
| Κείμενο: |
Η Υπουργός Ορυχείων και Ενέργειας της Σερβίας κα Ζόρανα Μιχάιλοβιτς, εξ ονόματος της Σερβίας, ανέλαβε (17.12.2020) την Προεδρία της Ενεργειακής Κοινότητας για το 2021, ανακοινώνοντας ότι το επόμενο έτος θα σηματοδοτηθεί από αναζήτηση κοινών απαντήσεων σε ενεργειακές και οικολογικές προκλήσεις καθώς και καλύτερη σύνδεση της περιοχής. - Κάθε κρίση είναι δύσκολη και φέρνει προκλήσεις και το έτος 2020, κατά το οποίο το Μαυροβούνιο προεδρεύει της Ενεργειακής Κοινότητας, ήταν μια τέτοια περίοδος. Ωστόσο, πιστεύω ότι το έτος 2021 θα είναι έτος ανάκαμψης. Εξετάζουμε μεγάλες αλλαγές στον ενεργειακό τομέα, στις οποίες όλοι θα συνεργαστούμε, από την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης, την πράσινη ενέργεια και τον απονθρακισμό που είναι ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση στην περιοχή μας - δήλωσε η κα Μιχάιλοβιτς μετά τη συνάντηση του Υπουργικού Συμβουλίου της Ενεργειακής Κοινότητας. Τόνισε ότι ο στόχος είναι η Σερβία, ως προεδρεύουσα χώρα, να αποτελέσει παράδειγμα για άλλα μέλη το 2021, τόσο στην έγκριση όσο και στην εφαρμογή κανονισμών σχετικά με την ενέργεια και την κλιματική αλλαγή όσο και στη διεξαγωγή μεταρρυθμίσεων, καθώς και στη δημιουργία σύγχρονων και αποδοτικών ενεργειακών εταιρειών. - Θα εργαστούμε επίσης για μια ταχύτερη περιφερειακή σύνδεση στον τομέα της ενέργειας, η οποία είναι επίσης σημαντική για την πορεία της περιοχής προς την ένταξη στην ΕΕ. Μόνο μαζί μπορούμε να δώσουμε τις σωστές απαντήσεις στις ενεργειακές και οικολογικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ολόκληρος ο κόσμος - είπε η κα Μιχάιλοβιτς. ΜΜ - eKapija - 18.12.2020 |

ΣΕΡΒΙΑ 




