Ενημερώσεις ανά θέμα
Εγγραφή στο Newsletter
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ AΡΧΕΙΟΥ
| Κατηγορίες κειμένου: | |
|---|---|
| Χώρα αναφοράς: |
ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ |
| Ημερομηνία: | 28/02/2021 |
| Έκδοση: | Γραφείο Ο.Ε.Υ. Σκοπίων |
| Κείμενο: | Ο Vasko Ristovski από το Οικονομικό Επιμελητήριο της Βόρειας Μακεδονίας (SKM) ενημέρωσε ότι ο τομέας παραγωγής τροφίμων αντιμετώπισε απώλειες μεταξύ 40% και 60% το 2020 λόγω της πανδημίας COVID-19. "Οι αγρότες και οι γεωργικές εταιρείες που ασχολούνται με την παραγωγή τροφίμων αντιμετώπισαν σοβαρές προκλήσεις με την εισαγωγή και εξαγωγή τροφίμων και υλικών. Ο αγρότης ήδη αντιμετώπιζε προβλήματα σε αυτή την περιοχή, ακόμη και πριν από την πανδημία, και τώρα, με τον COVID-19, τα προβλήματα αυτά έγιναν ακόμα πιο περίπλοκα", δήλωσε ο κ. Ristovski. Η κα Vaska Mojsovska από την Εθνική Ομοσπονδία Αγροτών δήλωσε ότι ζήτησαν βοήθεια από το κράτος προκειμένου να αμβλύνουν το πλήγμα της πανδημίας για τις επιχειρήσεις παραγωγής τροφίμων. Πρόσφατα, ο Υπουργός Γεωργίας κ. Arjanit Hoxha δήλωσε ότι η Κυβέρνηση θα παράσχει 150 εκατ. ευρώ επιδοτήσεων και παρεμβατικών μέτρων για τον γεωργικό τομέα, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής τροφίμων. |

ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 



