Ενημερώσεις ανά θέμα
Εγγραφή στο Newsletter
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ AΡΧΕΙΟΥ
| Κατηγορίες κειμένου: | |
|---|---|
| Χώρα αναφοράς: |
ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ |
| Ημερομηνία: | 17/03/2021 |
| Έκδοση: | Γραφείο Ο.Ε.Υ. Σκοπίων |
| Κείμενο: | Σύμφωνα με πληροφορίες της εταιρείας ESM, τέθηκε σε λειτουργία το block 1 του σταθμού θερμοηλεκτρικής ενέργειας REK Bitola. Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι, ο σταθμός REK Bitola εκσυγχρονίζεται σταδιακά και σήμερα παράγει ηλεκτρική ενέργεια από το block 1 και block 3. "Η εξόρυξη άνθρακα στο ορυχείο Suvodol έχει σταθεροποιηθεί και η ένταση της εξόρυξης στο ορυχείο Brod Gneotino αυξάνεται. Μια σημαντική προϋπόθεση για την ενεργοποίηση του block 1 ήταν η τεράστια δέσμευση όλων των εργαζομένων στο REK Bitola κατά τη διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων, ειδικά των εργαζομένων στα ορυχεία για τα οποία η διοίκηση του Σταθμού Παραγωγής Ενέργειας εκφράζει την ευγνωμοσύνη του κοινού. Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία ικανοποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών με την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από τον REK Bitola, από τους υδροηλεκτρικούς σταθμούς και από το αιολικό πάρκο Bogdanci", ανακοίνωσε η AD ESM. |

ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 



