Search

Search Icon

search

header

Slide1

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Η εξατομίκευση των υπηρεσιών στο ηλεκτρονικό εμπόριο - Διαδικτυακή συζήτηση με θέμα «Customer Identity is pushing the Digitized Shopping Cart» (Progressive Grocer, Σικάγο, 14.04.2021)
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
Ημερομηνία: 15/09/2021
Σχετικός σύνδεσμος: https://progressivegrocer.com/customer-identity-pushing-digitized-shopping-cart
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Σικάγου
Κείμενο:

Ο εκδοτικός οργανισμός Progressive Grocer διοργάνωσε διαδικτυακή συζήτηση με τίτλο ‘Customer Identity is pushing the Digitized Shopping Cart’, την οποία παρακολούθησε η κα Ζ. Προεστάκη, Γραμματέας, ΟΕΥ Γ΄. Θέμα της συζήτησης ήταν οι εξελίξεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου η παροχή εξατομικευμένων, ασφαλών και εύχρηστων υπηρεσιών στον πελάτη αποτελούν πλέον παράγοντες ανταγωνιστικής διαφοροποίησης των επιχειρήσεων.

Ο ομιλητής, Aubrey Turner, Εκτελεστικός Σύμβουλος της Ping Identity, εταιρείας διαχείρισης και προστασίας δεδομένων υποστήριξε ότι, αξιοποιώντας την “Ταυτότητα Πελάτη” (“Customer Identity”) για την εξατομίκευση της εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, μια επιχείρηση αποκτά τη δυνατότητα να εδραιώσει και να επεκτείνει το πελατολόγιό της (“Loyalty”), να μειώσει το φαινόμενο εγκατάλειψης γεμισμένου καλαθιού (“Cart Abandonment”) και, επομένως, να πολλαπλασιάσει τα κέρδη της.

Από την ανωτέρω παρουσίαση συγκρατούμε τα κάτωθι:

  • Η πραγματοποίηση αγορών μέσω διαδικτύου είναι η επικρατούσα τάση στο εμπόριο και εκτιμάται ότι πρόκειται να παραμείνει ισχυρή και την επαύριον της πανδημίας. Ο αριθμός των ατόμων που αγοράζουν οικιακά είδη και τρόφιμα μέσω διαδικτύου αυξήθηκε κατά 30% τον τελευταίο χρόνο. Το 49% των καταναλωτών πραγματοποιεί περισσότερες ηλεκτρονικές αγορές σε σύγκριση με την προ πανδημίας περίοδο.
  • Το 19% των ατόμων εγκαταλείπουν γεμισμένα ηλεκτρονικά καλάθια, επειδή ξέχασαν τον κωδικό τους, ενώ το 49% θα πραγματοποιούσε τις αγορές του από άλλο ηλεκτρονικό κατάστημα, εάν αυτό παρείχε μια περισσότερο προσωποποιημένη εμπειρία.
  • Και στο ηλεκτρονικό εμπόριο η αλληλεπίδραση με το αγοραστικό κοινό είναι εξέχουσας σημασίας.

Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να την αναβαθμίσουν, καθιστώντας την προσωπική και άμεση («to digitize the human touch») θα πρέπει να παρέμβουν στα εξής σημεία: (α) πρόσβαση στην υπηρεσία,

(β) χρήση ηλεκτρονικών εφαρμογών, (γ) παροχή υποστήριξης και (δ) προστασία προσωπικών δεδομένων.

  • Τα κύρια θέματα που συζητήθηκαν σε αυτό το πλαίσιο ήταν: η απλούστευση της διαδικασίας εγγραφής («you can only make a good first impression once») και ορισμού νέου κωδικού, η δυνατότητα log in χωρίς κωδικό, η χρήση ηλεκτρονικών εφαρμογών της επιχείρησης και ο συγχρονισμός της με όλες τις υπόλοιπες εφαρμογές και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η λήψη ειδοποιήσεων σε περίπτωση ύποπτης δραστηριότητας στον ηλεκτρονικό λογαριασμό του πελάτη, η εξατομίκευση ρυθμίσεων ασφαλείας, η συγκατάθεση για τη συλλογή προσωπικών δεδομένων και η διαφάνεια ως προς τη χρήση τους, η συνεπής προστασία της ιδιωτικότητας, η άμεση και φιλική εξυπηρέτηση και επίλυση προβλημάτων. Στόχος η ελαχιστοποίηση των τριβών σε όλα τα στάδια της ηλεκτρονικής επαφής με τον πελάτη.
  • Τα οφέλη που μια εταιρεία μπορεί να αποκομίσει από την ενσωμάτωση της “Ταυτότητας Πελάτη” στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της είναι η αύξηση της αξίας του πελάτη σε βάθος χρόνου (“Customer Lifetime Value”), μέσω της καλλιέργειας της αφοσίωσης και της εμπιστοσύνης του, καθώς και η προσέλκυση νέων πελατών, μέσω των δια στόματος συστάσεων και της εδραίωσης στο ηλεκτρονικό στερέωμα.

·       Τo εν θέματι webinar είναι διαθέσιμο για προβολή στην ιστοσελίδα της Progressive Grocer (https://progressivegrocer.com/customer-identity-pushing-digitized-shopping-cart ).

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports gov