Search

Search Icon

search

header

Slide1

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Τάσεις στη χρήση δεδομένων από τους κλάδους Πωλήσεων Λιανικής και Καταναλωτικών Αγαθών - Διαδικτυακή συζήτηση με τίτλο «The Future of Retail and Consumer Goods Analytics» (RIS και CGT, Σικάγο 09.06.2021)
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
Ημερομηνία: 15/09/2021
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Σικάγου
Κείμενο:

Οι εταιρείες ανάπτυξης τεχνολογίας και μελέτης αγοράς “Retail Info Systems” (RIS) και “Consumer Goods Technology” (CGT) διοργάνωσαν διαδικτυακή συζήτηση με τίτλο «The Future of Retail and Consumer Goods Analytics», την οποία παρακολούθησε η κα Ζ. Προεστάκη, Γραμματέας ΟΕΥ Γ΄.

Όπως έχει επισημάνει το Γραφείο μας η αγορά των ΗΠΑ βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο. Ενώ η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας βρισκόταν ήδη σε ψηφιακή τροχιά, δείχνει να επηρεάστηκε σημαντικά από την πανδημία, ανοίγοντας έναν νέο κύκλο ψηφιακού μετασχηματισμού. Ειδικότερα, η προηγούμενη περίοδος κατέδειξε ότι, για την επιβίωση και την κερδοφορία μιας επιχείρησης, είναι πλέον απαραίτητη η συλλογή δεδομένων, ενώ, υπό τις διαμορφούμενες συνθήκες, η συνεργασία για ανταλλαγή πληροφοριών έχει αποκτήσει ειδικό βάρος.

Οι κεντρικοί ομιλητές, Tausif Islam, Data Visualization and Analytics Director στην “Servco Pacific” και Chris Chapo, VP of Advanced Analytics στην “Amperity&” συζήτησαν για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογικών δυνατοτήτων, συμπεριλαμβανομένης της Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence/Machine Learning-AI/ML) τόσο στα συστήματα ενδοεπιχειρησιακού σχεδιασμού, για την καλύτερη συλλογή και επεξεργασία δεδομένων, όσο και στην ενδυνάμωση της συνεργασίας μεταξύ των κρίκων της ευρύτερης εφοδιαστικής αλυσίδας. Περαιτέρω, έγινε συγκριτική ανάλυση του βαθμού ενσωμάτωσης της AI/ML στο στάδιο της παραγωγής καταναλωτικών αγαθών (Consumer Goods-CG) και πώλησής τους στη λιανική αγορά (Retailers-R).

Από τη συζήτηση, συγκρατούμε τα κάτωθι:

  • Το 13% των επιχειρήσεων παραγωγής καταναλωτικών αγαθών διαθέτει πάνω από το 15% της συνολικής δαπάνης του τμήματος IT για την ανάλυση δεδομένων αγοράς. Από τους ερωτηθέντες λιανοπωλητές, κανένας δεν επέδειξε αξιόλογο ενδιαφέρον σχετικά. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο νομοθετικό πλαίσιο για την προστασία προσωπικών δεδομένων. Ωστόσο, αναμένεται να αλλάξει το τοπίο, καθώς μεγαλώνει η ζήτηση των καταναλωτών για εξατομικευμένη εμπειρία αγορών, η οποία φαίνεται αδύνατο να τους παρασχεθεί, χωρίς τη συσχέτιση δεδομένων, που συνδέονται με τις ατομικές τους προτιμήσεις.
  • Το 29% των επιχειρήσεων παραγωγής καταναλωτικών αγαθών και το 28% των λιανοπωλητών έχουν αναθέσει την ανάλυση δεδομένων σε κάποια τρίτη επιχείρηση.
  • Το 28% των επιχειρήσεων παραγωγής καταναλωτικών αγαθών χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας και το 44% των λιανοπωλητών στο σχεδιασμό της στρατηγικής Marketing.
  • Η προθυμία για στενή συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων παραγωγής καταναλωτικών αγαθών και των λιανοπωλητών, μέσω της σύστασης μιας κοινής βάσης δεδομένων, αυξήθηκε σε αμφότερες τις πλευρές, καθώς υπάρχει συμφωνία ότι αυτός είναι ο προσφορότερος τρόπος, για να ανταγωνιστούν επιτυχώς τους γίγαντες της αγοράς, όπως η AMAZON, WALMART και P&G.

Περισσότερες πληροφορίες μπορούν να αναζητηθούν στην ιστοσελίδα της RIS (risnews.com/webinars), ενώ συνημμένο βρίσκεται το υλικό της παρουσίασης.

Το Γραφείο μας βρίσκεται στην διάθεση σας για κάθε διευκρίνιση ή βοήθεια.

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports gov