Search

Search Icon

search

header

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

“Non-Dairy alternatives” στην αμερικανική αγορά – Διαδικτυακή συζήτηση Synergy Flavors (7.9.2021)
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
Ημερομηνία: 03/11/2021
Σχετικός σύνδεσμος: https://www.synergytaste.com/
Συναπτόμενο αρχείο: Plant-based Product Market Report US-combined us.pdf
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Σικάγου
Πηγή: Synergy Flavors
Κείμενο:

Η εταιρεία ανάπτυξης τεχνολογίας τροφίμων Synergy Flavors, με έδρα το Ιλινόι, διοργάνωσε διαδικτυακή συζήτηση σχετικά με τα εναλλακτικά των γαλακτοκομικών προϊόντα, την οποία παρακολούθησε η Ζ. Προεστάκη, Γραμματέας ΟΕΥ Γ΄.

Από τη συζήτηση, συγκρατούμε τα κάτωθι.

Αναφορικά με το μέγεθος της εν θέματι αγοράς:
• Οι πωλήσεις φυτικών προϊόντων που ευθέως υποκαθιστούν προϊόντα ζωικής προέλευσης αυξήθηκαν κατά 29% σε σχέση με το 2019, αντιπροσωπεύοντας αξία $5 δισεκατομμυρίων.
• Τo μη-γαλακτοκομικό “γάλα” είναι το πιο δυναμικό προϊόν της κατηγορίας και παρουσιάζει συνεχή άνοδο, με πωλήσεις αξίας $2 δισεκατομμυρίων.
• Η αξία των έτοιμων προς κατανάλωση φυτικών ροφημάτων το 2020 έφτασε τα $122 εκατομμύρια (μεταβολή 2019-21 39%).
• Η κατηγορία του φυτικού παγωτού και κατεψυγμένων επιδορπίων έχει αξία $336 εκατομμύρια (μεταβολή 34% από το 2019).
• Η κατηγορία του φυτικού “γιαουρτιού” έχει αξία $283 εκατομμυρίων (μεταβολή 2019-21 95%).

Αναφορικά με το προφίλ του Αμερικανού καταναλωτή φυτικών γαλακτοκομικών προϊόντων:
• 7 στους 10 καταναλωτές αγόρασαν προϊόντα της κατηγορίας το τελευταίο εξάμηνο.
• Το 38% που αγοράζει προϊόντα της κατηγορίας είναι μέσοι καταναλωτές, το 20% καταναλώνει από περιέργεια, το 31% ακολουθεί flexitarian διατροφή, το 8% είναι vegetarians και το 3% vegans.
• Στα προϊόντα αποδίδεται η ιδιότητα της υγιεινής τροφής (“healthy halo effect”).
• Η προστασία του περιβάλλοντος υπήρξε καθοριστικός παράγοντας στην αύξηση της καταναλωτικής προτίμησης.
• To 13% της Gen Ζ ακολουθεί διατροφή flexitarian, σε αντίθεση με το 6% των Boomers, τόσο οι Millennials όσο και οι Gen X τηρούν flexitarian διατροφή σε ποσοστό 10%. Οι γυναίκες τείνουν να είναι flexitarian περισσότερο απ’ ότι οι άνδρες (15% και 6% αντιστοίχως).

Τι επιπλέον αναζητά το αμερικανικό καταναλωτικό κοινό:
• Οι καταναλωτές επιθυμούν μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων στην κατηγορία (γεύσεις όπως ρόδι και μανταρίνι), βελτίωση της γεύσης τους ή πειστικότερη αίσθηση παραδοσιακού γαλακτοκομικού προϊόντος.
• Ευκαιρίες για καινοτομία στην κατηγορία ή είσοδο στην αγορά με βάση τις προσδοκίες των Αμερικανών καταναλωτών: μείωση σακχάρων, αύξηση πρωτεΐνης, πρόσθετα θρεπτικά συστατικά (βιταμίνες, ιχνοστοιχεία), φυσικές γεύσεις, επιδόρπια, κέικ.

Συμπερασματικά, η δυναμική της κατηγορίας “plant-based” γαλακτοκομικών προϊόντων στις ΗΠΑ είναι τόσο σημαντική, που από καταναλωτική τάση πλέον καθίσταται νόρμα, καθώς συμμετέχει ολοένα και περισσότερο στην αμερικανική διατροφή.

Επισυνάπτονται τρείς σχετικές εκθέσεις της Synergy Flavors: α) Plant-based product Market, β) Non-dairy Ιnfographic και γ) Understanding the plant-based Consumer. Περισσότερες πληροφορίες μπορούν να αναζητηθούν και στην ιστοσελίδα της Synergy Flavors (https://www.synergytaste.com/), όπου είναι αναρτημένη και η βιντεοσκόπηση της διαδικτυακής συζήτησης.

Το Γραφείο μας βρίσκεται στην διάθεση σας για κάθε διευκρίνιση.

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports gov