Κείμενο: |
Η εταιρεία ανάλυσης δεδομένων αγοράς SPINS, με έδρα το Σικάγο, δημοσίευσε την έρευνα αγοράς της με τίτλο «The state of natural 2021». Η εν θέματι έρευνα αναδεικνύει τις επικρατούσες και ανερχόμενες καταναλωτικές τάσεις στην αμερικανική αγορά, φέρνοντας παραδείγματα νεοεμφανιζόμενων προϊόντων με δυναμική.
Η SPINS, διαπιστώνει με τη σειρά της τη στροφή του αμερικανικού καταναλωτικού κοινού προς τα φυσικά προϊόντα, που έχουν ή ισχυρίζονται ότι έχουν θετικό αντίκτυπο στην υγεία (“Natural industry”).
Από την έρευνα, συγκρατούμε τα κάτωθι σημεία ενδιαφέροντος για είσοδο ή διατήρηση θέσης στην αγορά των Η.Π.Α.:
- Άνοδος της προτίμησης των καταναλωτών για τη διεθνή κουζίνα (π.χ. ιαπωνική κουζίνα 28,8%, κορεάτικη κουζίνα 38.1%, εταιρείες Kimino, Sanzo).
- Ζήτηση για νοοτροπικά συμπληρώματα διατροφής για τη βελτίωση των γνωστικών λειτουργιών του ατόμου, όπως η μνήμη και η συγκέντρωση (π.χ. μπακόπα 147,6%, φωσφατιφωσφατιδυλική σερίνη 108,9%, DMAE 103,8%, εταιρείες όπως Alpha Brain, Gaia Herbs, C4 Smart Energy).
- Ικανοποίηση του αισθήματος κοινωνικής ευθύνης του καταναλωτή. Οι πωλήσεις των επιχειρήσεων οι οποίες ανήκουν σε μειονοτικές ομάδες αυξήθηκαν κατά 28% (π.χ. BIPOC, LGBT).
- Νέες χρήσεις των μανιταριών σε αποξηραμένα προϊόντα μακράς διαρκείας (55%), καφέ (14%), συμπληρώματα αθλητικής διατροφής (2%) (π.χ. εταιρείες Dream Pops Lion's Mane, Four Sigmatic, Teeccino).
- Snacks, τα οποία είναι συμβατά με σύγχρονες δίαιτες, όπως vegan, keto και paleo (π.χ. ρυζογκοφρέτες 42,3%, μίγματα ξηρών καρπών και αποξηραμένων φρούτων 17,4%, εταιρείες όπως The Good Crisp Company και Stryve).
- Τα Φυσικά καλλυντικά ανέβηκαν στην προτίμηση των καταναλωτών το 2020. Οι πωλήσεις organic προϊόντων αυξήθηκαν κατά 51,8%, των vegan καλλυντικών αυξήθηκαν κατά 33,7% (π.χ. εταιρείες Cocokind, Mad Hippie).
- Οι ανωτέρω τάσεις επηρεάζουν έμμεσα και την αγορά προϊόντων για τα κατοικίδια, όπως ζωοτροφές και παιχνίδια. Οι πωλήσεις organic ζωοτροφών αυξήθηκαν κατά 22%. Αυξήθηκαν τα προϊόντα με κολλαγόνο (223,8%), ω3 λιπαρά (36%) αλλά και κανναβιδιόλη (12,3%) (π.χ. εταιρείες Stella & Chewy’s, Primal, Northwest Naturals, Ark Naturals, Nordic Naturals).
- Έτοιμα προς κατανάλωση, εμφιαλωμένα κοκτέιλ και ποτά είδαν άνοδο (π.χ. εταιρείες San Juan Seltzer, Cutwater) το ίδιο και η οργανική μπύρα (π.χ. Flying Embers).
- Περαιτέρω, υπάρχει εντεινόμενη καταναλωτική ζήτηση για ποτά και αναψυκτικά με «καθαρή ετικέτα» (“Clean Label”). Ειδικότερα, για τα organic προϊόντα της κατηγορίας, η ζήτησή τους αυξήθηκε κατά 65% τις τελευταίες 12 εβδομάδες (π.χ. εταιρείες Poppi, Rowdy Mermaid)
Επισυνάπτεται η υπό συζήτηση έκθεση. Περισσότερες πληροφορίες μπορούν να αναζητηθούν και στην ιστοσελίδα της SPINS (https://www.spins.com/).
Το Γραφείο μας βρίσκεται στην διάθεση σας για κάθε διευκρίνιση. |