Search

Search Icon

search

header

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Η αγορά τροφών για κατοικίδια των ΗΠΑ – Παρουσίαση της εταιρείας Simmons Pet Food στο πλαίσιο του American Food Innovate Summit 2022 (Σικάγο, Μάρτιος 2022)
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
Ημερομηνία: 25/08/2022
Συναπτόμενο αρχείο: Pet food us.pdf
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Σικάγου
Κείμενο:

Η εταιρεία Simmons Pet Food (simmonspetfood.com) με έδρα το Siloam Springs του Αρκάνσας, παρουσίασε τα προϊόντα της στο πλαίσιο του American Food Innovate Summit 2022, του οποίου τις εργασίες παρακολούθησε το Γραφείο μας. Πρόκειται για την κορυφαία σε πωλήσεις αμερικανική εταιρεία παραγωγής προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, που πρόσφατα ανακοίνωσε στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης αξίας $500 εκατ. Η παρουσίαση της εταιρείας αποτέλεσε αφορμή να ερευνήσουμε περαιτέρω την αγορά τροφών για κατοικίδια στις ΗΠΑ, σημαντικού μεγέθους και δυναμικότητας.

                 Η συνολική αξία της αγοράς φροντίδας κατοικίδιων στις ΗΠΑ ανήλθε το περασμένο έτος σε $123,6 δισεκ., το ήμισυ σχεδόν της παγκόσμιας αγοράς. Ενδεχομένως, οι αριθμοί αυτοί να ξενίζουν, ωστόσο η έλευση της πανδημίας φαίνεται να ενδυνάμωσε τη θέση των κατοικίδιων στις ΗΠΑ, γεγονός που εκφράστηκε κυρίως με δύο τρόπους. Αφενός, ο πληθυσμός των κατοικίδιων αυξήθηκε από περίπου 161.000 το 2019 σε 169.000 το 2020, με το 54% των νοικοκυριών να έχει σκύλο και το 35% γάτα. Αφετέρου, οι Αμερικανοί αύξησαν τα έξοδά τους για τα κατοικίδιά τους σε όλες τις κατηγορίες. Ενδεικτικά αναφέρουμε την αξία των πωλήσεων στις βασικές κατηγορίες για το 2020 και 2021 αντιστοίχως: Τροφές και Λιχουδιές από $42 σε $50 δισεκ., Προϊόντα Περιποίησης από $31,4 σε $34,3 δισεκ., Προμήθειες και Φάρμακα από $22,1 σε 29,8 δισεκ. .

                 Παράλληλα, παρατηρείται ότι ολοένα και περισσότεροι Αμερικανοί τείνουν να επιλέγουν τροφές και λιχουδιές για τα κατοικίδια τους, με βάση τις δικές τους διατροφικές συνήθειες, προτιμήσεις και καταναλωτική νοοτροπία, η οποία συχνά απαιτεί την πλήρωση συγκεκριμένων περιβαλλοντικών και κοινωνικών κριτηρίων (π.χ. χωρίς-γλουτένη, χωρίς-συντηρητικά, “clean labels”, συστατικά βιολογικής καλλιέργειας, βιώσιμη συσκευασία, εταιρική κοινωνική ευθύνη κοκ).

                 Συμπερασματικά, τα κατοικίδια στις ΗΠΑ εξισώνονται ολοένα και περισσότερο με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας. Οι ιδιοκτήτες τους αναλαμβάνουν πλέον το ρόλο του «γονιού» και η τροφή των κατοικίδιων προσομοιάζει όλο και περισσότερο με την τροφή των ανθρώπων.

                 Από την παρουσίαση της Simmons Pet Food συγκρατούμε τα ακόλουθα:

  • Κυρίαρχες τάσεις: Βιωσιμότητα, Διαφάνεια, Υγεία και Ευεξία, Νέα Εναλλακτικά Συστατικά, Συστατικά με λειτουργικά χαρακτηριστικά.
  • Δημοφιλέστερες είναι οι φρέσκες κατεψυγμένες τροφές και αυτές που συντηρούνται στο ψυγείο (π.χ. σκυλοτροφές προς συντήρηση στο ψυγείο: αύξηση 26.60% 2020-2021, $526 εκατ.)
  • Υπολογισμός του ημερήσιου κόστους για τη διατροφή του κατοικίδιου ανάλογα με το είδος της τροφής.
  • Νέες εξελίξεις στην επεξεργασία των τροφών, όσον αφορά στο χρόνο και στη θερμοκρασία που απαιτούνται και ο αντίκτυπός τους στη θρεπτικότητα, ευπεπτότητα, γεύση, διάρκεια ζωής και τον τρόπο αποθήκευσης των τελικών προϊόντων.
  • Νέες στρατηγικές επιμήκυνσης της διάρκειας ζωής των τροφών: συσκευασία, ειδική επεξεργασία του περιεχόμενου νερού, συντηρητικά, χρήση υψηλής πίεσης και ανταγωνιστικοί μικροοργανισμοί.
  • Το τρίπτυχο του μέλλοντος στις τροφές κατοικίδιων: Κατοικίδιο – «Γονιός»- Πλανήτης
  • Περιθώριο περαιτέρω ανάπτυξης των γατοτροφών.

Βρισκόμαστε στη διάθεση σας για την διερεύνηση των δυνατοτήτων περαιτέρω ανάπτυξης των ελληνικών εξαγωγών στην περιοχή των Μεσοδυτικών Πολιτειών των ΗΠΑ. 

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports gov