Search

Search Icon

search

header

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Ερμηνεία της καταναλωτικής συμπεριφοράς της Γενιάς Ζ στις ΗΠΑ– Έρευνα αγοράς Path to Purchace Institute «Decoding Gen Z’s Commerce Habits» (Σικάγο, Ιούλιος 2022)
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
Ημερομηνία: 31/08/2022
Συναπτόμενο αρχείο: Generation Z slides us.pdf
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Σικάγου
Πηγή: Path to Purchase Institute
Κείμενο:

 Η εταιρεία ερευνών αγοράς Path to Purchace Institute με έδρα το Σικάγο, δημοσίευσε έρευνα  με τίτλο «Decoding Gen Z’s Commerce Habits», την οποία επιμελήθηκε η Liz Fogerty, ειδικός με εμπειρία 25 ετών στο χώρο του στρατηγικού marketing.

Η έρευνα αφορά στην καταναλωτική συμπεριφορά της Γενιάς Ζ, η οποία στην έρευνα ορίζεται ως τα άτομα που γεννήθηκαν από το 1997 έως το 2006. Πρόκειται για μια ομάδα του πληθυσμού (20%, 67 εκ.) της οποίας την διαρκώς αυξανόμενη αγοραστική ισχύ διεκδικούν οι εδώ δραστηριοποιούμενες εταιρείες.     

Η Γενιά Ζ διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με τις προηγούμενες ως προς τη νοοτροπία,  την οικονομική αντίληψη και τις αξίες, γεγονός που ανακλάται στην καταναλωτική της συμπεριφορά. Η εν θέματι έρευνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί, κατά την κρίση σας, ως εργαλείο καθώς πληροφορεί για τα κάτωθι:

ž   Συχνότητα αγορών ανά κατηγορία καταναλωτικού αγαθού

ž   Πραγματοποίηση ηλεκτρονικής ή αυτοπρόσωπης αγοράς ανά κατηγορία και αιτίες προτίμησης εκάστης μεθόδου

ž   Τι αναγνωρίζεται ως θετικό ή αρνητικό στοιχείο της κάθε μεθόδου αγοράς

ž   Από ποια ιστοσελίδα ξεκινά η ηλεκτρονική αναζήτηση ανά ηλικία (Amazon 52%, Google 43%, εταιρική ιστοσελίδα 28%, Tik Tok 16% κ.ο.κ.) και που οφείλεται η προτίμηση

ž   Συχνότητα διερεύνησης της αγοράς ή αναζήτησης έμπνευσης

ž   Επιλογή συσκευής κατά την ηλεκτρονικής έρευνας (τηλέφωνο, laptop ή tablet)

ž   Προτίμηση κοινωνικού δικτύου για αναζήτηση προϊόντων καθημερινής κατανάλωσης καθώς και προτιμώμενο τμήμα της εφαρμογής (πχ. “Recommended for you”)

ž   Ανταπόκριση στις ηλεκτρονικές διαφημίσεις

ž   Χαρακτηριστικά μιας ελκυστικής ηλεκτρονικής διαφήμισης

ž   Πηγές επιρροής για την πραγματοποίηση μιας αγοράς

ž   Καταγραφή κοινωνικής συμπεριφοράς που σχετίζεται με την αυτοπρόσωπη αγορά με φυσική παρουσία στο κατάστημα

ž   Επίδραση εταιρικών πολιτικών προώθησης

ž   Προτιμώμενες μέθοδοι παραλαβής ( πχ curbside, pickup κοκ)

ž   Εταιρεία delivery (Door Dash, Uber Eats, Amazon Fresh, Instacart, Imperfect Foods κοκ) και συχνότητα χρήσης

ž   Δημοφιλέστερο κατάστημα λιανικής πώλησης ανά κατηγορία αγαθού

ž   Χρήση  Non Fungible Tokens (NFTs)

                 Το Γραφείο μας έχει ασχοληθεί επανειλημμένως με την καταναλωτική συμπεριφορά της Γενιά Ζ.

Το υλικό της έρευνας συνημμένο στην παρούσα δημοσίευση.

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports gov