Search

Facebook

Linkedin

Search Icon

search

header

  • Slider 1
  • Slide 2
  • Slide 3
  • Slide 4
  • Slide 5
  • Slide 6
  • Slide 7
  • Slide 8
  • Slide 9
  • Slide 10
  • Slide 11
  • Slide 12
  • Slide 13
  • Slide 14
  • Slide 15

Εγγραφή στο Newsletter

Ετήσια εκδήλωση παρουσίασης προϊόντων “Victory Food Service”
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
Ημερομηνία: 20/10/2022
Σχετικός σύνδεσμος: https://www.victoryfoodservice.com/special-events/
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Νέας Υόρκης
Κείμενο:

Την  Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2022, πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη εκδήλωση της ελληνοαμερικανικής εισαγωγικής εταιρείας Victory Food Service. Η εκδήλωση πραγματοποιείται από την εταιρεία, σε ετήσια βάση, με σκοπό την παρουσίαση των προϊόντων των προμηθευτών της στους ήδη υπάρχοντες πελάτες της, αλλά και την προσέλκυση νέων.

Τα στελέχη του Γραφείου ΟΕΥ Ν. Υόρκης προσκλήθηκαν στην εκδήλωση από τον Διευθυντή Πωλήσεων της εταιρείας, ο οποίος και τους ενημέρωσε  για την κατάσταση στην αμερικανική αγορά λιανικής πώλησης τροφίμων και ιδιαίτερα στην περιοχή της Ν. Υόρκης, καθώς και για τα προβλήματα και ευκαιρίες στην προώθηση των ελληνικών τροφίμων σε αυτήν.

Από την ενημέρωση προέκυψαν τα ακόλουθα:

  1. Η “ελληνοαμερικανική” αγορά τροφίμων φθίνει και θα συνεχίσει να φθίνει, εξαιτίας της αλλαγής των διατροφικών συνηθειών και προτύπων στις νεότερες γενιές Αμερικανών ελληνικής καταγωγής.
  2. Κρίσιμο ρόλο στην τοποθέτηση ενός προϊόντος στην αμερικανική αγορά παίζουν ο Διαμεσολαβητής (“μεσίτης”, “Broker”) και ο Υπεύθυνος Αγορών (“Buyer”) του αγοραστή (αλυσίδες υπεραγορών, δίκτυα διανομής, εισαγωγείς κ.α.).
  3. Η τοποθέτηση ενός νέου προϊόντος στην κύρια αμερικανική αγορά τροφίμων και ιδιαίτερα στις υπεραγορές, απαιτεί ένα σημαντικό κεφάλαιο προώθησης από μέρους του παραγωγού/εξαγωγέα, το οποίο η πλειονότητα των ελληνικών επιχειρήσεων, λόγω μεγέθους, δεν διαθέτει.
  4. Η αμερικανική αγορά, από απόψεως ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών, υπολείπεται της ευρωπαϊκής αγοράς. Αυτό το γεγονός παρέχει σημαντικό πλεονέκτημα στις ελληνικές επιχειρήσεις, που όμως, μικρός αριθμός τους μπορεί να αξιοποιήσει, επειδή η πλειονότητά τους, λόγω μικρού μεγέθους, δεν μπορεί να επιτύχει παραγωγή κλίμακας, διαθέτοντας το τρίπτυχο, που απαιτεί κάθε μεγάλη αγορά, δηλ. “σταθερή ποιότητα, χαμηλή τιμή, μεγάλη ποσότητα”.

Μετά το πέρας της ενημέρωσης, ακολούθησε περιήγηση στα περίπτερα των εκθετών και πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις γνωριμίας (δικτύωση) με παράγοντες από όλο το φάσμα της λιανικής αγοράς τροφίμων της Ν. Υόρκης (διανομείς, διαμεσολαβητές, αγοραστές).

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports gov