Ενημερώσεις ανά θέμα
Εγγραφή στο Newsletter
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ AΡΧΕΙΟΥ
Αυξάνονται τα χρέη κρατικών φορέων και επιχειρήσεων της Βόρειας Μακεδονίας
| Κατηγορίες κειμένου: | |
|---|---|
| Χώρα αναφοράς: |
ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ |
| Ημερομηνία: | 06/06/2025 |
| Έκδοση: | Γραφείο Ο.Ε.Υ. Σκοπίων |
| Κείμενο: | Σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών της χώρας, οι κρατικοί θεσμοί και οι επιχειρήσεις κατά τους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος έτους, έχουν ληξιπρόθεσμες και απλήρωτες υποχρεώσεις ύψους σχεδόν 652 εκατομμυρίων ευρώ αυξημένες κατά 27 περίπου εκ. ευρώ σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2024. Σε ετήσιο επίπεδο, οι κρατικοί φορείς της Βόρειας Μακεδονίας αύξησαν το χρέος τους κατά 161 εκ. ευρώ (490,7 εκατομμύρια ευρώ στις αρχές του 2024). Οι πέντε μεγαλύτεροι οφειλέτες είναι οι κρατικές εταιρείες ενέργειας καθώς και οι σιδηρόδρομοι. |

ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 



